הפרשנים: "שהרפורמה לא תסיח דעת מהדברים החשובים"

    אסתי פלד No Comments on הפרשנים: "שהרפורמה לא תסיח דעת מהדברים החשובים"

    צמד הפרשנים ישי כהן ואריה ארליך שוחחו עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" וחידדו את החשיבות לטפל בצרכי הציבור החרדי בארץ גם תוך כדי חקיקת הרפורמה במערכת המשפט | האזינו

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פרשן 'כיכר השבת' ישי כהן פתח את השיחה: "יש בעיה בתקציב מול כמה משרדי ממשלה. מירי רגב מאיימת להתפטר מתפקידה אם לא יאושר התקציב למשרדה, זה טבעי הדברים האלו לפני התקציב, תוך כמה ימים נראה לאן זה הולך, אבל אין ספק שמדובר על אירוע מתוח בין השרים".

    "שאלתי את סמוטריץ על הכרטיסי מזון" המשיך כהן, "הבנתי ממנו שהוא לא מתלהב מהרעיון, אבל הוא אמר שהוא ינסה כמה שהוא יכול לעזור לשותפים הקואליציוניים לממש את ההבטחות לבוחרים שלהם".

    "תקציבים לאברכים זה יהיה מבחן לחכי"ם, הציבור החרדי תומך ברפורמה הממשלתית, הצבענו בגלל הוראת גדולי התורה, אבל יש לנו גם ציפיות, חד"פ ושתייה מתוקה זה נחמד, אבל הציבור מחכה לקיום ההבטחות".

    עורך מגזין 'משפחה' אריה ארליך הצטרף לשיחה ואמר: "אסור שהרפורמה במערכת המשפט, שהיא חשובה מאוד, תסיח לנו את הדעת מהדברים החשובים לציבור החרדי. הגננות קופחו, שכר אברכי הכוללים לא התעדכן, ודיור לחרדים כמעט ואין. עכשיו מועצת התכנון העליונה ביו"ש התכנסה, אין שם כמעט דירות לחרדים שהם 40 אחוז מתושבי יו"ש".

    "ה 1000 דירות שגולדקנופף מתפאר בהם, בכלל היו יוזמה של איילת שקד בממשלת בנט. עכשיו זה רק אושר סופית. במועצת התכנון העליונה הגיבו לי ובאמת יאשרו דירות נוספות לחרדים ביו"ש. אסור לנו לעשות הנחות לנציגים שלנו" הוסיף ארליך.

    "צריך לדעת לדרוש בחכמה את מה שמגיע לנו, ולדאוג שזה יקויים. צריך לעסוק בעיקר, ושלא יקנו אותנו בכותרות, צריך לעמוד על כך שישתפרו תנאי החיים של החרדים בארץ" כך ארליך.

    האזינו:

     



    0 תגובות